Number of the records: 1
Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka
Title Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka Translation Review: Direct marketing or direct way how to gain and retain the customer Author info Helena Strážovská Author Strážovská Helena EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 4 (2004), s. 100-101. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732 Review document Priamy marketing / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * zákazníci * kódexy etické * recenzie * pojmy Annotation Recenzia na vedeckú publikáciu Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. Kniha je teoretickou a metodologickou pomôckou vhodnou pre pedagogický proces na vysokých školách a zároveň plní funkciu pomôcky pre hospodársku prax. Jej významnou časťou je v samotnom závere uvedený krátky slovník výrazov priameho marketingu a úplne na záver uvádzajú autori etické kódexy a etické zásady. Public work category Notice in scientific magazines and year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00614-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1