Number of the records: 1  

Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka

  1. Title Recenzia: Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová: Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka
    TranslationReview: Direct marketing or direct way how to gain and retain the customer
    Author infoHelena Strážovská
    Author Strážovská Helena EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 4 (2004), s. 100-101. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Review document Priamy marketing / Peter Štarchoň, Jan Faltys, Jaroslava Dzugasová. - Bratislava : Direct Marketing Beta, 2004
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * zákazníci * kódexy etické * recenzie * pojmy
    AnnotationRecenzia na vedeckú publikáciu Priamy marketing alebo priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. Kniha je teoretickou a metodologickou pomôckou vhodnou pre pedagogický proces na vysokých školách a zároveň plní funkciu pomôcky pre hospodársku prax. Jej významnou časťou je v samotnom závere uvedený krátky slovník výrazov priameho marketingu a úplne na záver uvádzajú autori etické kódexy a etické zásady.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00614-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.