Number of the records: 1
Aspekty cenového rozhodovania - cenová teória cenové stratégie
Title Aspekty cenového rozhodovania - cenová teória cenové stratégie Author info Marianna Cenková Author Cenková Marianna EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 1, č. 2 (2004), s. 55-61. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2004. ISSN 1336-3301 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.53 - Cenová politika Keywords stratégia marketingová * ceny * politika cenová * hodnota * teória hodnoty * tvorba cien * náklady * diferenciácia cenová Annotation Vymedzenie pojmov cenové rozhodovanie, cenová teória a cena. Subjektívna a objektívna teória hodnoty. Podstata cenovej stratégie. Funkcie cenovej stratégie v rámci marketingovej stratégie. Cenové ciele. Typy cenových stratégií. Cenová politika. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00308-002, FPM - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-2
article
Number of the records: 1