Number of the records: 1
Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi
Title Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi Translation Implementation of marketing tools in retail Author info Vanda Lieskovská, Marián Rimarčík Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 20-33. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * nástroje marketingové * maloobchod * zákazníci * spotrebitelia * výskum štatistický * marketing mix * stratégia marketingová Annotation Problematika implementácie marketingových teórií do praxe slovenských maloobchodných podnikov. Východiská konštrukcie komplexu marketingových nástrojov. Pojem komplex marketingových nástrojov. Prezentácia marketingového mixu. Marketingové nástroje v maloobchodnej praxi. Marketing miesta. Marketingová komunikácia. Služba zákazníkovi. Analýza informovanosti a obľúbenosti obchodných firiem a ich predajní, ako výsledok vnímania komplexu marketingových nástrojov v maloobchode. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 5-6
article
Number of the records: 1