Number of the records: 1  

Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi

  1. Title Uplatňovanie marketingových nástrojov v maloobchodnej praxi
    TranslationImplementation of marketing tools in retail
    Author infoVanda Lieskovská, Marián Rimarčík
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Co-authors Rimarčík Marián EUBPHFKUF - Katedra účtovníctva a financií PHF
    Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach = scientific journal of the Faculty of Business Economics of the University of Economics in Bratislava with a seat in Košice. Roč. 3, č. 6 (2004), s. 20-33. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2004. ISSN 1335-9746
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * nástroje marketingové * maloobchod * zákazníci * spotrebitelia * výskum štatistický * marketing mix * stratégia marketingová
    AnnotationProblematika implementácie marketingových teórií do praxe slovenských maloobchodných podnikov. Východiská konštrukcie komplexu marketingových nástrojov. Pojem komplex marketingových nástrojov. Prezentácia marketingového mixu. Marketingové nástroje v maloobchodnej praxi. Marketing miesta. Marketingová komunikácia. Služba zákazníkovi. Analýza informovanosti a obľúbenosti obchodných firiem a ich predajní, ako výsledok vnímania komplexu marketingových nástrojov v maloobchode.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 5-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.