Number of the records: 1  

The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement

  1. Title The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement
    TranslationVzťah merania spokojnosti a merania výkonnosti
    Author infoMiroslav Hrnčiar
    Author Hrnčiar Miroslav
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 61-66. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Keywords výkonnosť * kvalita * služby * spokojnosť zákazníkov * indexy
    AnnotationK riadeniu organizácie je nevyhnutné meranie. Niekoľko typov meraní v organizácii - meranie spokojnosti zainteresovaných strán, meranie výkonnosti systému manažérstva kvality, meranie výkonnosti organizácie a procesov, meranie účinnosti vzdelávania, meranie nákladov na kvalitu a i. Základné prístupy k meraniu spokojnosti zákazníkov resp. merania výkonnosti organizácie. Poukázanie na možnosti prepojenia týchto meraní.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.