Number of the records: 1
The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement
Title The Relationship between the customer satisfaction and process performance measurement Translation Vzťah merania spokojnosti a merania výkonnosti Author info Miroslav Hrnčiar Author Hrnčiar Miroslav Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 1 (2004), s. 61-66. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť Keywords výkonnosť * kvalita * služby * spokojnosť zákazníkov * indexy Annotation K riadeniu organizácie je nevyhnutné meranie. Niekoľko typov meraní v organizácii - meranie spokojnosti zainteresovaných strán, meranie výkonnosti systému manažérstva kvality, meranie výkonnosti organizácie a procesov, meranie účinnosti vzdelávania, meranie nákladov na kvalitu a i. Základné prístupy k meraniu spokojnosti zákazníkov resp. merania výkonnosti organizácie. Poukázanie na možnosti prepojenia týchto meraní. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1