Number of the records: 1
Postavení sociální reklamy v České republice
Title Postavení sociální reklamy v České republice Author info Daniela Parkerová, Eduard Stehlík Author Parkerová Daniela Co-authors Stehlík Eduard Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 12, č. 6 (2004), s. 160-170. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2004. ISSN 0572-3043 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * USA * Česko * marketing sociálny * pojmy * kampane reklamné * organizácie neziskové * propagácia * ochrana zdravia * komunikácia sociálna Annotation Vymedzenie sociálnej reklamy a sociálneho marketingu. Špecifiká marketingu neziskových organizácií. Postavenie sociálnej reklamy v USA. Sociálna reklama v Českej republike. Charakteristika a niektoré vybrané problémy. Etika a právo v sociálnej reklame. Reklamná kampaň pre spoločnosť BESIP a kampaň SOS Potopa, ktoré boli určené pre obyvateľov postihnutých povodňami v roku 1997. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 5-8
article
Number of the records: 1