Number of the records: 1  

Postavení sociální reklamy v České republice

  1. Title Postavení sociální reklamy v České republice
    Author infoDaniela Parkerová, Eduard Stehlík
    Author Parkerová Daniela
    Co-authors Stehlík Eduard
    Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 12, č. 6 (2004), s. 160-170. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2004. ISSN 0572-3043
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * USA * Česko * marketing sociálny * pojmy * kampane reklamné * organizácie neziskové * propagácia * ochrana zdravia * komunikácia sociálna
    AnnotationVymedzenie sociálnej reklamy a sociálneho marketingu. Špecifiká marketingu neziskových organizácií. Postavenie sociálnej reklamy v USA. Sociálna reklama v Českej republike. Charakteristika a niektoré vybrané problémy. Etika a právo v sociálnej reklame. Reklamná kampaň pre spoločnosť BESIP a kampaň SOS Potopa, ktoré boli určené pre obyvateľov postihnutých povodňami v roku 1997.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 5-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.