Number of the records: 1
Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing
Title Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing Translation Ekonomické prostredie finančných inštitúcií z aspektu marketingu Author info Jozef Medveď, Peter Poliak Author Medveď Jozef Co-authors Poliak Peter Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 3 (2004), s. 103-118. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic systematics 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy Keywords úrady finančné * banky * prostredie ekonomické * marketing * analýzy * trh finančný * stratégia marketingová * analýza swot Annotation Problematika metód analýzy makro- a mikro prostredia finančných inštitúcií z pohľadu marketingu. Význam analýzy prostredia finančnej inštitúcie je v tom, že je nevyhnutným predpokladom pre proces strategického manažmentu. Prvá časť článku je venovaná STEP analýze finančných inštitúcií, ktorá je jednou z metód analýzy mikroprostredia. Analýza STEP v sebe zahŕňa analýzu sociálneho, kultúrneho a demografického prostredia, technologického prostredia, ekonomického, politického a legislatívneho prostredia. Druhá časť sa zameriava na analýzu mikroprostredia finančných inštitúcií, pri ktorej je využitá SWOT analýza. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1