Number of the records: 1  

Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing

  1. Title Economic environment of a financial institution from the aspect of marketing
    TranslationEkonomické prostredie finančných inštitúcií z aspektu marketingu
    Author infoJozef Medveď, Peter Poliak
    Author Medveď Jozef
    Co-authors Poliak Peter
    Source document E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 7, č. 3 (2004), s. 103-118. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2004. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy
    Keywords úrady finančné * banky * prostredie ekonomické * marketing * analýzy * trh finančný * stratégia marketingová * analýza swot
    AnnotationProblematika metód analýzy makro- a mikro prostredia finančných inštitúcií z pohľadu marketingu. Význam analýzy prostredia finančnej inštitúcie je v tom, že je nevyhnutným predpokladom pre proces strategického manažmentu. Prvá časť článku je venovaná STEP analýze finančných inštitúcií, ktorá je jednou z metód analýzy mikroprostredia. Analýza STEP v sebe zahŕňa analýzu sociálneho, kultúrneho a demografického prostredia, technologického prostredia, ekonomického, politického a legislatívneho prostredia. Druhá časť sa zameriava na analýzu mikroprostredia finančných inštitúcií, pri ktorej je využitá SWOT analýza.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.