Number of the records: 1  

Implementácia geografických informačných systémov v marketingovom manažmente

  1. Title Implementácia geografických informačných systémov v marketingovom manažmente
    TranslationImplementation o geografic information systems in marketing management
    Author infoŠtefan Žák
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 9, 15. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika
    Keywords marketing manažment * systémy informačné geografické * lokalizácia * supermarkety * banky * služby * sektor súkromný * sektor verejný
    AnnotationVzrastajúci počet fungujúcich GIS v súkromnom aj verejnom sektore. Syntézu GIS a marketingu nazývame geomarketing. Geomarketing ako silný marketingový nástroj, ktorý umožňuje vizualizáciu, analýzu údajov a informácií celej firmy na mapovom podklade. Pre túto oblasť je typické synergické využívanie polohopisných a sociogeografických informácií na lokalizáciu miest s najvhodnejším potenciálom. Umožňuje to rozhodovať o vhodnosti výstavby supermarketov, pobočiek bánk alebo lokalizácie nových služieb. GIS sa v súčasnosti stávajú súčasťou balíka kancelárskych programov ovládateľných bežnými užívateľmi. Definovanie cieľových segmentov - jedna zo základných úloh marketingu.. Analýza geodemografických údajov - prehľad o regionálnom rozdelení trhového potenciálu.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ARTICLES
    No. of Archival CopyE05 01040-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.