Number of the records: 1
Implementácia geografických informačných systémov v marketingovom manažmente
Title Implementácia geografických informačných systémov v marketingovom manažmente Translation Implementation o geografic information systems in marketing management Author info Štefan Žák Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 9, 15. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 330.47 - Teória informácií v ekonomike. Ekonomická informatika Keywords marketing manažment * systémy informačné geografické * lokalizácia * supermarkety * banky * služby * sektor súkromný * sektor verejný Annotation Vzrastajúci počet fungujúcich GIS v súkromnom aj verejnom sektore. Syntézu GIS a marketingu nazývame geomarketing. Geomarketing ako silný marketingový nástroj, ktorý umožňuje vizualizáciu, analýzu údajov a informácií celej firmy na mapovom podklade. Pre túto oblasť je typické synergické využívanie polohopisných a sociogeografických informácií na lokalizáciu miest s najvhodnejším potenciálom. Umožňuje to rozhodovať o vhodnosti výstavby supermarketov, pobočiek bánk alebo lokalizácie nových služieb. GIS sa v súčasnosti stávajú súčasťou balíka kancelárskych programov ovládateľných bežnými užívateľmi. Definovanie cieľových segmentov - jedna zo základných úloh marketingu.. Analýza geodemografických údajov - prehľad o regionálnom rozdelení trhového potenciálu. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (1) - ARTICLES No. of Archival Copy E05 01040-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1