Number of the records: 1  

Výstavy a veľtrhy v komunikácii s trhom

  1. Title Výstavy a veľtrhy v komunikácii s trhom
    TranslationExhibitions and fairs in communication with market
    Author infoHelena Labská
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 10. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords výstavy * veľtrhy * komunikácia * špecializácia
    AnnotationNedostatočná pripravenosť firiem na veľtržnú komunikáciu na Slovensku. Súčasný vývoj výstavníctva na Slovensku. Charakteristika veľtrhov a výstav. Devalvácia pojmu "výstava". Rôznorodosť pri definovaní veľtrhov a výstav. Komerčné, nekomerčné akcie, virtuálne veľtrhy. Uprednostňovanie špecializovaných akcií, ktorých rozvoj podmieňuje stabilita a rast daného odvetvia. Výstavy a veľtrhy ako multifunkčné médium, ktoré v sebe skrývajú nové príležitosti pre interaktívnu komunikáciu s trhom.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01011-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.