Number of the records: 1
Výstavy a veľtrhy v komunikácii s trhom
Title Výstavy a veľtrhy v komunikácii s trhom Translation Exhibitions and fairs in communication with market Author info Helena Labská Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 10. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords výstavy * veľtrhy * komunikácia * špecializácia Annotation Nedostatočná pripravenosť firiem na veľtržnú komunikáciu na Slovensku. Súčasný vývoj výstavníctva na Slovensku. Charakteristika veľtrhov a výstav. Devalvácia pojmu "výstava". Rôznorodosť pri definovaní veľtrhov a výstav. Komerčné, nekomerčné akcie, virtuálne veľtrhy. Uprednostňovanie špecializovaných akcií, ktorých rozvoj podmieňuje stabilita a rast daného odvetvia. Výstavy a veľtrhy ako multifunkčné médium, ktoré v sebe skrývajú nové príležitosti pre interaktívnu komunikáciu s trhom. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 01011-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1