Number of the records: 1  

Aplikácia marketingu vo sfére politiky

  1. Title Aplikácia marketingu vo sfére politiky
    TranslationApplication marketing in the area of politics
    Author infoAntónia Štensová
    Author Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document IBC. International business cooperation. Roč. 16, č. 1 (2005), s. 12. - Bratislava : INFORMEX, 2005. ISSN 1336-2828
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 32 - Politika
    Keywords marketing * politika * politológia * definície * pojmy * výskum * Slovensko * svet
    AnnotationMarketing v politike na Slovensku je len na začiatku. Základné pojmy v inojazyčnej literatúre, najmä americkej a anglickej. Politilógia a marketing v politike. Definovanie marketingu v politike - čo je marketing v politike - rozdielne znaky marketingu v politike a marketingu v ekonomike. 9 oblastí, v ktorých sú odlišnosti medzi marketingom v politike a ekonomickým marketingom (podľa Egan J.). Adaptácia marketingu do sféry politiky je možná a aj nutná. Problematika zostáva predmetom ďalšieho skúmania. Kolektív vedecko-pedagogických pracovníkov z katedry marketingu OF EU sa tejto problematike venuje vo svojom výskumnom projekte.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01036-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.