Number of the records: 1  

Marketingový výskum zameraný na imidž hypermarketu

  1. Title Marketingový výskum zameraný na imidž hypermarketu
    TranslationMarketing research aimed on hypermarket image
    Author infoAdriana Csikósová, Mária Antošová
    Author Csikósová Adriana
    Co-authors Antošová Mária
    Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 2, č. 3,4 (december 2004), s. 106-111. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2004. ISSN 1336-3727
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * imidž * maloobchod * prieskum odbytový * prieskum spotrebiteľský * hypermarkety * komunikácia manažérska * kvalita tovaru
    AnnotationSpotrebiteľské správanie, jeho znalosť a pochopenie ako nevyhnutná súčasť úspešného pôsobenia maloobchodnej jednotky na trhu. Pojem imidž firmy. Faktory budovania imidžu maloobchodnej jednotky. Ponuka tovaru a služieb a ich kvalita. Cena a poskytnuté služby. Nákupná atmosféra a marketingová komunikácia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.