Number of the records: 1  

Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli

  1. Title Kooperácia partnerov v distribučnom kanáli
    Author infoAntónia Štensová
    Author Štensová Antónia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 5-9. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords podnikanie obchodné * maloobchod * kanály distribučné * partneri obchodní * kooperácia * modelovanie * Slovensko
    AnnotationPríčiny rozvoja kooperácie - vonkajšie, vnútorné. Výhody, nevýhody, resp. problémy kooperácie. Modelovanie kooperácie. Intenzita kooperácie. Dôležitosť výberu partnerov. Formy kooperácie v distribučnom kanáli: nákupné združenie maloobchodníkov a družstvo maloobchodníkov, dobrovoľný reťazec, franchising, koncesia, licencia na značku, zmluvná kooperácia medzi výrobcom a obchodníkmi. Formy kooperácie obchodných firiem v SR.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.