Number of the records: 1  

Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli

  1. Title Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli
    Author infoGabriela Bartáková
    Author Bartáková Gabriela
    Source document Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 56-57. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5
    NoteV príspevku chýba posledná strana.
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords kanály distribučné * maloobchod * siete maloobchodné * marketing * systém CRM * dodávatelia * stratégia obchodná * stratégia marketingová * značky maloobchodné
    AnnotationMarketing vzťahov nadobúda nové dimenzie aj vo sfére maloobchodných činností. Nová situácia v oblasti maoobchodu - príležitosť pre zahraničné podnikateľské subjekty. Trendy ovplyvňujúce budúcnosť maloobchodu. Inovácie v maloobchode. Zmena podmienok pre dodávateľov. Orientácia dnešného obchodu v Západnej Európe a jej vplyv na špecializovanie sa dodávateľov a ich stratégie.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.