Number of the records: 1
Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli
Title Nový trend budovania marketingu vzťahov v distribučnom kanáli Author info Gabriela Bartáková Author Bartáková Gabriela Source document Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 56-57. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5 Note V príspevku chýba posledná strana. Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords kanály distribučné * maloobchod * siete maloobchodné * marketing * systém CRM * dodávatelia * stratégia obchodná * stratégia marketingová * značky maloobchodné Annotation Marketing vzťahov nadobúda nové dimenzie aj vo sfére maloobchodných činností. Nová situácia v oblasti maoobchodu - príležitosť pre zahraničné podnikateľské subjekty. Trendy ovplyvňujúce budúcnosť maloobchodu. Inovácie v maloobchode. Zmena podmienok pre dodávateľov. Orientácia dnešného obchodu v Západnej Európe a jej vplyv na špecializovanie sa dodávateľov a ich stratégie. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1