Number of the records: 1  

Kooperace a jejich postavení na českém trhu

  1. Title Kooperace a jejich postavení na českém trhu
    Author infoLenka Turnerová
    Author Turnerová Lenka
    Source document Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : VEGA 5052 : zborník z vedeckého seminára : január 2001. S. 71-76. - Bratislava, 2001 : Vydavateľstvo EKONÓM / Štensová Antónia ; Richterová Kornélia ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-1372-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 334 - Formy organizácií a spolupráce v hospodárstve
    Keywords firmy * kooperácia * kooperácia medzipodniková * potravinárstvo * obrat peňažný * franchising * Česko
    AnnotationRast počtu kooperácií v Čechách. Obrat významných kooperácií a ich poradie. Zatiaľ sa neobjavuje snaha združiť investičné prostriedky k budovaniu spoločnej predajnej siete alebo skladov. Nevyhnutnosť centrálnej fakturácie. Typy kooperácií. Najdlhšiu históriu majú kooperačné štruktúry v odbore potravín. Franchising.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.