Number of the records: 1  

"Řízení" autenticity značky

  1. Title "Řízení" autenticity značky
    Parallel titleManaging the authenticity of the brand
    Author infoIvan Bureš
    Author Bureš Ivan
    Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 3 (2005), s. 28-29. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech, English
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * značky kvality * produkty * spotrebitelia * štýl životný * potreby materiálne * manažéri * predaj * nákup * podpora predaja
    AnnotationMotivátory nákupu: životná potreba, životný štandard a životný štýl. Značka ako kultúrno-spoločenský symbol. Autentická identifikácia spotrebiteľa podľa značky. Úloha brand manažéra. Nadčasovosť značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.