Number of the records: 1  

Marketing územia - vybrané problémy

  1. Title Marketing územia - vybrané problémy
    TranslationTerritorial marketing - selected problems
    Author infoAnna Vaňová
    Author Vaňová Anna
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 5, č. 2 (2004), s. 104-111. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing územia * regióny * kvalita * prostredie krajinné * vývoj * blahobyt * prosperita ekonomická
    AnnotationVymedzenie pojmu marketing územia. Územie a determinanty jeho rozvoja. Nositelia marketingu územia - miestni nositelia, regionálni nositelia, národní nositelia, medzinárodní nositelia. Marketing územia znamená zaujať trhovo orientovaný prístup k plánovaniu a riadeniu územia, ktorý zabezpečí efektívny rozvoj územia, rast blahobytu a prosperity územia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.