Number of the records: 1
Marketing územia - vybrané problémy
Title Marketing územia - vybrané problémy Translation Territorial marketing - selected problems Author info Anna Vaňová Author Vaňová Anna Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 5, č. 2 (2004), s. 104-111. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing územia * regióny * kvalita * prostredie krajinné * vývoj * blahobyt * prosperita ekonomická Annotation Vymedzenie pojmu marketing územia. Územie a determinanty jeho rozvoja. Nositelia marketingu územia - miestni nositelia, regionálni nositelia, národní nositelia, medzinárodní nositelia. Marketing územia znamená zaujať trhovo orientovaný prístup k plánovaniu a riadeniu územia, ktorý zabezpečí efektívny rozvoj územia, rast blahobytu a prosperity územia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-2
article
Number of the records: 1