Number of the records: 1  

Marketingový controlling v slovenských podnikoch

  1. Title Marketingový controlling v slovenských podnikoch
    TranslationMarketing controlling at slovak enterprises
    Author infoLenka Chrzanová
    Author Chrzanová Lenka
    Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 5, č. 2 (2004), s. 171-175. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords kontroling * marketing * marketing manažment * kontroling vnútropodnikový * Slovensko
    AnnotationPodstata marketingového controllingu ako efektívneho nástroja marketingového riadenia, ktorý sa využíva v úspešných podnikoch ekonomicky vyspelých krajín. Marketingový controlling. Marketingový controlling v slovenských podnikoch. Výsledky pilotného prieskumu o stave uplatňovania princípov tohto nástroja marketingového riadenia v slovenských podnikoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.