Number of the records: 1
Marketingový controlling v slovenských podnikoch
Title Marketingový controlling v slovenských podnikoch Translation Marketing controlling at slovak enterprises Author info Lenka Chrzanová Author Chrzanová Lenka Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 5, č. 2 (2004), s. 171-175. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2004. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords kontroling * marketing * marketing manažment * kontroling vnútropodnikový * Slovensko Annotation Podstata marketingového controllingu ako efektívneho nástroja marketingového riadenia, ktorý sa využíva v úspešných podnikoch ekonomicky vyspelých krajín. Marketingový controlling. Marketingový controlling v slovenských podnikoch. Výsledky pilotného prieskumu o stave uplatňovania princípov tohto nástroja marketingového riadenia v slovenských podnikoch. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-2
article
Number of the records: 1