Number of the records: 1
Marketingový manažment orientovaný na kľúčových zákazníkov
Title Marketingový manažment orientovaný na kľúčových zákazníkov Author info Milan Oreský Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 23-27. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing manažment * zákazníci * vzťahy obchodné * predaj * nákup * dodávatelia * odberatelia * komunikácia * kooperácia * výskum * produkty * servis * globalizácia Annotation Key customer relationship management (KCRM) - marketingová koncepcia na riadenie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Vplyvy, ktoré nútia podniky použiť KCRM. Podmienky úspešnosti manažmentu kľúčových zákazníkov. Relačný model rozvoja manažmentu kľúčových zákazníkov. Ako budovať silné obchodné vzťahy s kľúčovými zákazníkmi. Manažment vzťahov s globálnymi zákazníkmi. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00612-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1