Number of the records: 1  

Marketingový manažment orientovaný na kľúčových zákazníkov

  1. Title Marketingový manažment orientovaný na kľúčových zákazníkov
    Author infoMilan Oreský
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 23-27. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing manažment * zákazníci * vzťahy obchodné * predaj * nákup * dodávatelia * odberatelia * komunikácia * kooperácia * výskum * produkty * servis * globalizácia
    AnnotationKey customer relationship management (KCRM) - marketingová koncepcia na riadenie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Vplyvy, ktoré nútia podniky použiť KCRM. Podmienky úspešnosti manažmentu kľúčových zákazníkov. Relačný model rozvoja manažmentu kľúčových zákazníkov. Ako budovať silné obchodné vzťahy s kľúčovými zákazníkmi. Manažment vzťahov s globálnymi zákazníkmi.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00612-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.