Number of the records: 1  

Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom

  1. Title Využitie metód rozhodovania v procese dizajnu distribučného kanála s nábytkom
    Author infoPavol Kita, Mária Vojtková
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 32-35. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.8 - Operačný výskum
    Keywords obchod * distribúcia * kanály distribučné * služby * spotrebitelia * predajne * metódy rozhodovania * prieskum spotrebiteľský * štatistika * nábytok * Slovensko
    AnnotationCieľový trh podniku a hľadanie alternatívy distribučných kanálov. Služby spojené s nákupom nábytku a ich rozlišovacia úloha medzi konkurenčnými formátmi predajní. Metódy identifikácie rozsahu požadovaných služieb: rozdielová a faktorová analýza. Výsledky prieskumu zameraného na očakávania spotrebiteľov vo vzťahu k službám distribučného kanála. Postoje spotrebiteľov k nábytku v jednotlivých formátoch predajní.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.