Number of the records: 1
Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach
Title Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach Author info Branislav Netri Author Netri Branislav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 52-55. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords metódy riadenia * firmy * zákazníci * komunikácia * technológie komunikačné * obchod * maloobchod * veľkoobchod * produkty Annotation Problematika riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM - customer relationship management). Zmeny vo vzťahoch so zákazníkmi. Definície CRM. Individuálny vzťah založený na osobnom kontakte. Masový- neosobný, anonymný kontakt so zákazníkom. Riadený vzťah. Výhody využitia CRM. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00590-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1