Number of the records: 1  

Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach

  1. Title Riadenie vzťahu so zákazníkom sa zakladá na znalostiach
    Author infoBranislav Netri
    Author Netri Branislav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 52-55. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords metódy riadenia * firmy * zákazníci * komunikácia * technológie komunikačné * obchod * maloobchod * veľkoobchod * produkty
    AnnotationProblematika riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM - customer relationship management). Zmeny vo vzťahoch so zákazníkmi. Definície CRM. Individuálny vzťah založený na osobnom kontakte. Masový- neosobný, anonymný kontakt so zákazníkom. Riadený vzťah. Výhody využitia CRM.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00590-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.