Number of the records: 1  

[Strategický marketingový manažment]

  1. Title [Strategický marketingový manažment]
    Author infoRobert Spišák
    Author Spišák Robert
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 60. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Review document Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Hronský Beňadik : NETRI, 2004
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie strategické * marketing strategický * marketing manažment * portfólio * plán * trh * koncepcie * recenzie
    AnnotationPublikácia Dagmar Lesákovej a kolektívu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave prezentuje základné poznatky a doporučenia na tvorbu komplexných marketingových koncepcií ako bázy pre trhové a marketingové stratégie. Marketingová stratégia je v puiblikácii objasňovaná z rôznych uhlov pohľadu. Publikácia venuje tiež pozornosť novým koncepciám upevňovania pozície na trhu.
    DatabaseARTICLES
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.