Number of the records: 1  

Nový trend v řízení prodeje - customizace založená na hodnotě vztahu se zákazníkem

  1. Title Nový trend v řízení prodeje - customizace založená na hodnotě vztahu se zákazníkem
    Author infoJakub Malach
    Author Malach Jakub
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords riadenie predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * procesy podnikové * riadenie procesné * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * systém CRM
    AnnotationCustomizácia predstavuje opakované riadené prispôsobovanie firemných procesov potrebám zákazníka. Jej cieľom je zvýšiť profitabilitu jednotlivých vzťahov so zákazníkom.. Efekty dobre navrhnutej customizácie. Customizácia predaja sa stáva v podmienkach masovej produkcie a vysokej konkurencie významným faktorom rastu lojality zákazníkov. Schopnosť firmy merať hodnotu vzťahu so zákazníkom je súčasťou funkčného CRM. Príklad uskutočnenia customizácie predaja. Každý obchodný zástupca je zodpovedný za zostavenie vlastného plánu customizácie predaja, preto je nutné zabezpečiť, aby plány stoviek obchodných zástupcov po celom svete boli nielen šité na mieru lokálnym zákazníkom, ale aj aby smerovali k dosiahnutiu celo-firemného predajného cieľa. Top-Down cieľ, Bottom-Up cieľ.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.