Number of the records: 1
Nový trend v řízení prodeje - customizace založená na hodnotě vztahu se zákazníkem
Title Nový trend v řízení prodeje - customizace založená na hodnotě vztahu se zákazníkem Author info Jakub Malach Author Malach Jakub Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords riadenie predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * procesy podnikové * riadenie procesné * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * systém CRM Annotation Customizácia predstavuje opakované riadené prispôsobovanie firemných procesov potrebám zákazníka. Jej cieľom je zvýšiť profitabilitu jednotlivých vzťahov so zákazníkom.. Efekty dobre navrhnutej customizácie. Customizácia predaja sa stáva v podmienkach masovej produkcie a vysokej konkurencie významným faktorom rastu lojality zákazníkov. Schopnosť firmy merať hodnotu vzťahu so zákazníkom je súčasťou funkčného CRM. Príklad uskutočnenia customizácie predaja. Každý obchodný zástupca je zodpovedný za zostavenie vlastného plánu customizácie predaja, preto je nutné zabezpečiť, aby plány stoviek obchodných zástupcov po celom svete boli nielen šité na mieru lokálnym zákazníkom, ale aj aby smerovali k dosiahnutiu celo-firemného predajného cieľa. Top-Down cieľ, Bottom-Up cieľ. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1