Number of the records: 1
Co je důležité v praktickém marketingu pro úspešnosť firmy
Title Co je důležité v praktickém marketingu pro úspešnosť firmy Author info Iveta Gráfová-Hellerová Author Gráfová-Hellerová Iveta Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 27-28. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * marketing * firmy * podnikatelia * marketing mix * Česko Annotation Článok popisuje formy a metódy marketingovej práce vo firme Auto Heller v Moravskosliezskom regióne, ktorá patrí do obchodného reťazca automobilovej spoločnosti koncernu Volkswagen. Autorka naznačuje hlavné oblasti, na ktoré sa marketing vo firme sústreďuje. Využívanie všetkých prvkov komunikačného mixu. Marketing sa musí stať súčasťou myslenia a konania všetkých zamestnancov firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1