Number of the records: 1  

Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka

  1. Title Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka
    TranslationComplaint Resolution - An Element of Customer Care
    Author infoMária Dzurová, Miroslav Mariaš, Jozef Čimo
    Author Dzurová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Čimo Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Acta academica karviniensia. Č. 2 (2004), s. 41- 58. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2004. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords starostlivosť o zákazníkov * reklamácie * pojmy * tovar * kvalita * ochrana spotrebiteľa * zodpovednosť za vady * legislatíva
    AnnotationPojem reklamácia. Analýza reklamácií. Štruktúra reklamácií podľa viacerých kritérií. Príčiny a miesto vzniku reklamácií. Koncepcia starostlivosti o zákazníkov. Predpoklady vybavovania reklamácií. Administratívne nároky a doklady pre vybavovanie reklamácií. Zodpovednosť za vybavovanie a evidencia reklamácií. Proces vybavovania a analýza reklamácií. Typové príklady reklamácií. Špecifické reklamácie.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00651-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.