Number of the records: 1  

Spokojnosť zákazníka s predajom zájazdov v cestovnej kancelárii

  1. Title Spokojnosť zákazníka s predajom zájazdov v cestovnej kancelárii
    TranslationThe Satisfaction of a customer with the sales of tours at a travel agency
    Author infoIvan Petrík, Zuzana Blanáriková, Silvia Kresová, Jana Kuňáková, Zuzana Turócziová
    Author Petrík Ivan
    Co-authors Blanáriková Zuzana
    Kresová Silvia
    Kuňáková Jana
    Turócziová Zuzana
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 38, č. 1 (2005), s. 14-23. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2005. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * kancelárie cestovné * predaj * zamestnanci * muži * ženy * zákazníci * služby * kvalita * spokojnosť zákazníkov * konkurencieschopnosť * prieskum štatistický
    AnnotationRastúci význam stabilného okruhu zákazníkov. Význam spokojnosti zákazníka v cestovnom ruchu. Roviny hodnotenia spokojnosti zákazníka. Materiál a metódy výskumu zacieleného na spokojnosť zákazníkov. Výsledky výskumu (dotazník, mystery shopping) uskutočneného v 18 mestách Slovenska. Hodnotenie spokojnosti zákazníkov ako faktor dlhodobej prosperity cestovnej kancelárie na konkurenčnom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.