Number of the records: 1  

Značkové tváre za milión

  1. Title Značkové tváre za milión
    Author infoIvana Šimlovičová
    Author Šimlovičová Ivana
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 4 (apríl 2005), s. 12-13. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia firemná * komunikácia marketingová * značky maloobchodné * Slovenská televízia Bratislava * programy * reklama * zisk
    AnnotationMená a tváre finalistov SuperStar, ale aj samotná šou ovplyvňujú marketingovú komunikáciu firiem a stávajú sa veľmi drahými obchodnými značkami. Spájať ich s rôznymi produktmi a službami môže pomôcť podpore predaja, alebo ak sa objavia na otvorení predajne, prispejú k zvýšeniu povedomia o značke či k upevneniu imidžu. Kto na nich zarába a čo príde po súťaži. Slovenská televízia, sledovanosť, zisky z predaja reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.