Number of the records: 1  

Teoreticko-metodologické prístupy k evalvácii výchovno-vzdelávacieho procesu

  1. Title Teoreticko-metodologické prístupy k evalvácii výchovno-vzdelávacieho procesu
    TranslationTheoretical and methodological approaches to evaluation of educational process
    Author infoMária Antalová
    Author Antalová Mária EUBFNHKSR - Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 34, č. 2 (2005), s. 207-217. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords výchova * vzdelávanie * školy vysoké * andragogika * pedagogika * efektívnosť ekonomická
    AnnotationIdentifikácia evalvácie pre oblasť vzdelávania. Evalvácia výchovno-vzdelávacieho procesu. Ciele inštitúcie, spoločnosti a jednotlivca. Metodologické východisko evalvácie a analýza výchovno-vzdelávacieho procesu. Referenčný rámec evalvácie výchovno-vzdelávacieho procesu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00029-007, FNH - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.