Number of the records: 1  

Budoucnost jakosti: hodnota pro zákazníka

  1. Title Budoucnost jakosti: hodnota pro zákazníka
    TranslationThe future of quality: Customer value
    Author infoArmand V. Feigenbaum, Donald S. Feigenbaum
    Author Feigenbaum Armand V.
    Co-authors Feigenbaum D.S.
    Source document Svět jakosti. Roč. 12, č. 1 (Březen 2005), s. 35-39. - České Budějovice : Bartoň QSV, 2005. ISSN 1211-2011
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords kvalita * hodnota * manažment * riadenie kvality * zákazníci * spokojnosť zákazníkov * trh
    AnnotationDnešné spoločnosti môžu ťažiť zo synchronizácie iniciatív v oblasti riadenia a zlepšovania kvality. Dôraz na spokojnosť zákazníka a kvalitu. Kvalita na dnešných trhoch. Sústredenie na zvýšenie hodnoty kvality. Sústredenie na hodnotu kvality pre zákazníka. Výsledky strategického riadenia kvality. Tlaky na zdokonaľovanie vedenia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.