Number of the records: 1
Ekomarketingové strategie firem
Title Ekomarketingové strategie firem Author info Radoslav Škápa Author Škapa Radoslav Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 4 (Duben 2005), s. 24-25. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * marketing ofenzívny * marketing environmentálny * marketing mix * produkty environmentálne * ochrana prostredia životného * ceny * distribúcia * propagácia * spotrebitelia Annotation Štyri typy stratégie podniku: clean, efficient, progressive a innovative - ich charakteristika. Zelený marketing (ekomarketing) a jeho uplatnenie v cenovej politike podniku, v distribučnej politike a v propagácii výrobku. Vzťah spotrebiteľa k zeleným výrobkom. Marketing a životné prostredie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1