Number of the records: 1  

Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie

  1. Title Návrh konceptu pre typológiu problémov marketingovej terminológie
    Author infoJarmila Tkáčiková
    Author Tkáčiková Jarmila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 32-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * obchod * terminológia * typológia * teória a prax
    AnnotationProces porevolučného vývoja marketingu na Slovensku, jednotlivé etapy rozvoja marketingu na Slovensku z pohľadu budovania predmetu a rozvoja terminológie. Vývojové etapy marketingu na Slovensku - prechodné obdobie zmeny, adaptačné obdobie, chaotické obdobie, inovatívne obdobie. Charakteristika súčasného inovatívneho obdobia. Otázky marketingovej a obchodnej terminológie nie sú len záležitosťou lingvistickou. Návrh typológie terminologických problémov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.