Number of the records: 1  

Odborná terminológia direct marketingu

  1. Title Odborná terminológia direct marketingu
    Author infoHelena Nízka
    Author Nízka Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 63-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * terminológia * pojmy * marketing mix
    AnnotationDirect marketing je jedným z najdôležitejších nástrojov marketingu a má svoje pevné zastúpenie v marketingovom mixe. Direct marketing, či priamy marketing. Direct mail. Výklad ďalších pojmov - letteshop, priama distribúcia, faxmailing, telemarketing, katalógový marketing, teleshopping, direct response. Nový pojem - databázový marketing - nástroj v oblasti podlinkovej komunikácie. Integrovaná marketingová komunikácia. Integrovaný direct marketing - zosúladenie nástrojov direct marketingu do optimálneho systému, ktorým sa dosiahne splnenie stanovených cieľov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.