Number of the records: 1  

Názvoslovie jednotlivých typov predajní

  1. Title Názvoslovie jednotlivých typov predajní
    Author infoKristína Viestová
    Author Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 66-68. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Keywords predajne * veľkopredajne * hypermarkety * definície * terminológia * Slovensko * Európa
    AnnotationDefinícia pojmu predajňa. Predajňa okrem toho, že plní funkciu realizácie potrieb spotrebiteľov a realizácie tovaru a služieb v národohospodárskom ponímaní, plní aj funkciu tvorcu životného prostredia , prvku podnikateľských aktivít mesta, regiónu. Typy predajní vznikajú kombináciou a variovaním sortimentu, foriem predaja, veľkosťou predajnej plochy, alokáciou, cenovou úrovňou a ďalším. Veľkopredajňa (Supermarket, Supermarkt, Supersam), veľkokapacitná veľkopredajňa (Superstore), obria veľkopredajňa (Hypermarket) - definície. Názov minimarket - nie je odbornou literatúrou definovaný.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.