Number of the records: 1  

Marketing vzťahov

  1. Title Marketing vzťahov
    Author infoMarta Kulčáková
    Author Kulčáková Marta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 74-76. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * firmy * vzťahy formálne * vzťahy neformálne * marketing * marketing služieb * marketing manažment
    AnnotationMarketing vzťahov je získavanie, udržanie a posilňovanie vzťahu so zákazníkom. Je zameraný na budovanie dlhodobých vzťahov, orientuje sa na získavanie stálych zákazníkov. Porovnanie marketingu vzťahov a transakčného marketingu. Prínos upevňovania vzťahov so zákazníkom pre firmu a zákazníka.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.