Number of the records: 1  

Terminológia v potravinárskom marketingu

  1. Title Terminológia v potravinárskom marketingu
    Author infoMarta Karkalíková, Alica Lacková
    Author Karkalíková Marta EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Lacková Alica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 106-109. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords potravinárstvo * terminológia * marketing strategický * spotrebitelia
    AnnotationV podmienkach tfhového mechanizmu sa aj v potravinárskych podnikoch, ak chcú prosperovať, musí uplatňovať marketingová stratégia, t.j. spôsob riadenia a usmerňovania hospodárskej činnosti podniku podľa požiadaviek trhu. Podnik musí zároveň aktívne ovplyvňovať trh za účelom splnenia podnikových cieľov. Orientácia podniku na výrobky (zlepšovanie úžitkových vlastností), na spotrebiteľa.(jeho ochrana, pravdivá informovanosť o kvalite a pod.). Výklad pojmov energetická, výživná, hygienická a senzorická hodnota, výživová a úžitková hodnota. Na základe dokonalého poznania vlastných výrobkov, porovnávania úžitkových hodnôt s požiadavkami spotrebiteľov, možno formulovať stratégiu podniku a rozsah budúceho trhu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.