Number of the records: 1  

Terminológia manažérstva kvality

  1. Title Terminológia manažérstva kvality
    Author infoVojtech Kollár, Emil Roman
    Author Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Roman Emil EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 117-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing manažment * riadenie kvality * systém riadenia kvality * systémy kvality * terminológia
    AnnotationVzťah marketingu k manažmentu - marketing je základnou myšlienkou, ktorej sa metódy a nástroje manažérstva prispôsobujú a slúžia na dosahovanie cieľov podnikateľského subjektu. Kvalita a manažérstvo kvality. Základné zameranie manažérstva kvality a zabezpečovania kvality. Systém kvality - predstavuje organizačnú štruktúru, zodpovednosti, procesy a zdroje potrebné na uplatnenie manažérstva kvality a zabezpečovania kvality vo firme. Kvalita marketingu, kvalita marketingových činností, slučka kvality.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.