Number of the records: 1
Terminológia manažérstva kvality
Title Terminológia manažérstva kvality Author info Vojtech Kollár, Emil Roman Author Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Roman Emil EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Vybrané problémy obchodnej a marketingovej terminológie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej na počesť Prof. Marty Kulčákovej, CSc.. S. 117-124. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. ISBN 80-225-1185-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing manažment * riadenie kvality * systém riadenia kvality * systémy kvality * terminológia Annotation Vzťah marketingu k manažmentu - marketing je základnou myšlienkou, ktorej sa metódy a nástroje manažérstva prispôsobujú a slúžia na dosahovanie cieľov podnikateľského subjektu. Kvalita a manažérstvo kvality. Základné zameranie manažérstva kvality a zabezpečovania kvality. Systém kvality - predstavuje organizačnú štruktúru, zodpovednosti, procesy a zdroje potrebné na uplatnenie manažérstva kvality a zabezpečovania kvality vo firme. Kvalita marketingu, kvalita marketingových činností, slučka kvality. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1