Number of the records: 1
Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ?
Title Zaskočí "ad-skipping" TV reklamu ? Author info Ľubica Christophoryová Author Christophoryová Ľubica Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005), s. 27. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2016 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Keywords reklama * televízia * médiá * prognózy Annotation Digitálne videorekordéry (PVR) umožňujúce prednahrávanie TV vysielania prinášajú mediálnym expertom nemalé obavy o budúcnosť TV reklamy. Funkcia ad-skipping ju totiž umožňuje pri nahrávaní preskakovať. Ad-skipping môže byť dôležitým impulzom zmeny vo vzťahu spotrebiteľov k reklame. Televíziu bude potrebné znovuobjaviť ako reklamné médium. Reklama bude pravdepodobne naďalej strácať masový charakter, stane sa adresnejšou, osobnejšou. Interaktivita ju priblíži k internetovej reklame, priamym zameraním sa priblíži k direct marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-6 + 8 príl.
article
Number of the records: 1