Number of the records: 1  

Mediálny trh v roku 2004

  1. Title Mediálny trh v roku 2004
    Author infoIvana Šimlovičová
    Author Šimlovičová Ivana
    Source document Stratégie : marketing, reklama, online, médiá. Roč. 12, č. 5 (máj 2005). - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005
    TOP v slovenskej reklame 2004. s. 88-89. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 654 - Telekomunikácia. Oznamovanie. Technika diaľkového ovládania
    Keywords médiá * trh * televízia * rozhlas * tlač * vydavateľstvá * Slovensko * 2004
    AnnotationPríchod peoplemetrov - udalosť roka nielen pre TV, ale pre celý mediálny trh. Na rozhlasovom trhu rezonovala rastúca dominancia rádia Expres, príchod GES-u a reforma SRo, v tlači nárast počtu titulov. Spokojnosť vydavateľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-6 + 8 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.