Number of the records: 1  

Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní

  1. Title Multidimenzionálne škálovanie v marketingu poisťovní
    Author infoViera Pacáková, Iveta Uhrová
    Author Pacáková Viera EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Co-authors Uhrová Iveta
    Source document / Chajdiak Jozef ; Luha Ján Výpočtová štatistika : zborník príspevkov : 13. medzinárodný seminár : Bratislava, 2. - 3.12.2004. S. 94-100. - Bratislava : Slovenská štatistická a demografická spoločnosť, 2004. ISBN 80-88946-38-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    Keywords marketing * poisťovne * analýzy * analýza štatistická viacrozmerná * škálovanie * škály * metódy štatistické
    AnnotationMultidimenzionálne škálovanie (MDS) ako jedna z viacrozmerných štatistických metód, vhodných pre využitie v marketingu. MDS - nástroj pri zisťovaní trhovej pozície produktov. Podstata MDS. Metrická a nemetrická MDS. Mapa vnímania - výsledok analýzy MDS. Príklad metrického MDS použitého v poisťovniach.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00871-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.