Number of the records: 1  

Výsledky a perspektívy spracovávania periodík v informačnom prostredí SEK

  1. Title Výsledky a perspektívy spracovávania periodík v informačnom prostredí SEK
    Author infoIveta Pleceniková, Daniela Radochová
    Author Pleceniková Iveta EUBSEK - Slovenská ekonomická knižnica EU
    Co-authors Radochová Daniela EUBSEK - Slovenská ekonomická knižnica EU
    Source document INFOS 2005 : zborník z 33. medzinárodného informatického sympózia, ktoré sa konalo v dňoch 25. - 28. apríla 2005 v Starej Lesnej. S. 98-103. - Bratislava : Centrum vedecko-technických informácií SR, 2005 / Kopáčiková Judita ; INFOS 2005 Medzinárodné informatické sympózium ; Spolok slovenských knihovníkov. ISBN 80-85165-91-0
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 02 - Knihoveda. Knihovníctvo
    Keywords zdroje informácií * periodiká * spracovanie dát * katalógy knižničné * knižnice * kooperácia * Slovenská ekonomická knižnica Ekonomickej univerzity v Bratislave * Univerzitná knižnica v Bratislave
    AnnotationKooperácia SEK so Súborným katalógom periodík SR a realizácia retrokatalogizácie fondu periodík SEK ako výsledok projektu "Kooperáciu knižníc používajúcich IS Rapid Library so Súborným katalógom knižníc SR". Využitie protokolu Z39.50 v systéme ARL na preberanie bibliografických záznamov z iných knižníc. Komplexné spracovanie periodík v SEK. Využitie väzbových polí formátu UNIMARC na prepojenie súborných záznamov, záznamov ročníkov, záznamov čísel a záznamov článkov. Súborný záznam periodika ako základný zdroj informácií potrebných pre vedeckých a pedagogických pracovníkov EU v súvislosti s publikačnou činnosťou.
    Public work categoryScientific works in not noticed year-books from home undertakings, home year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00917-001, SEK - Archív EPC, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF109.8 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.