Number of the records: 1  

Niekoľko poznámok k odbornej terminológii v oblasti teórie marketingu

  1. Title Niekoľko poznámok k odbornej terminológii v oblasti teórie marketingu
    Author infoKristína Viestová
    Author Viestová Kristína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document SEK v toku ekonomických informácií v Slovenskej republike : zborník z odborného seminára pri príležitosti 30. výročia SYSTÉMU EKO-INDEX. S. 40-45. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000 / Mártonová Renáta ; Radochová Daniela ; Slovenská ekonomická knižnica Ekonomickej univerzity v Bratislave. ISBN 80-225-1521-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 001 - Veda. Prognózy vedy. Metodológia. Terminológia
    Keywords marketing * terminológia * slovníky * Slovenská ekonomická knižnica Ekonomickej univerzity v Bratislave
    AnnotationNázorová protichodnosť autorov pri používaní kľúčových odborných termínov z oblasti teórie marketingu. Obsahová komparácia niektorých vybraných pojmov a jej vývoj. Ciele a prínos výskumného projektu "Obsahová analýza systematických skupín a deskriptorov Slovníka ekonomických termínov a ich preklad do anglického jazyka", ktorý je riešený na Ekonomickej univerzite. Rozdiely v definovaní základných pojmov. Pokus o riešenie nejednotnosti ponímania sémantickej zložky niektorých termínov.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.