Number of the records: 1  

Recept na úspech: Značka musí byť zábavná

  1. Title Recept na úspech: Značka musí byť zábavná
    Author infoSoňa Zverková
    Author Zverková Soňa
    Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike : je súčasťou svetovej skupiny ekonomickej a finančnej tlače Dow Jones - Handelsblatt. Roč. 13, č. 143 (26. júla 2005), s. 9. - Bratislava : Ecopress, 2005. ISSN 1335-4701
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * reklama * marketing * médiá * spotrebitelia
    AnnotationNajhodnotnejšie značky sveta. Koniec budovania imidžu značky prostredníctvom masmédií .Hľadanie nových reklamných kanálov. Nová generácia značiek. Snaha urobiť značku zábavnou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 101-150

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.