Number of the records: 1  

Pomoc môže posilniť imidž

  1. Title Pomoc môže posilniť imidž
    Author infoMartina Batyková, Andrea Hinková-Dibarborová
    Author Batyková Martina
    Co-authors Hinková-Dibarborová Andrea
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 10, č. 7 (júl 2005), s. 24-26. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Keywords firmy * podnikanie * zodpovednosť spoločenská * projekty * granty * sponzorovanie * činnosť charitatívna * prostredie životné * ochrana prostredia životného * etika podnikateľská * imidž * médiá
    AnnotationDo skupiny aktivít pod skratkou SZF /spoločenská zodpovednosť firiem/ možno zaradiť aj charitu, grantové projekty, sponzorstvo, výrobu ohľaduplnú k životnému prostrediu a ďalšie. SZF stojí na troch pilieroch: ekonomickom, sociálnom a environmentálnom. SZF - vnímanie konceptu obyvateľmi Slovenska. Faktory ovplyvňujúce názor na firmu. Realizácia projektov SZF môže firme pomôcť v budovaní pozitívnej reputácie. Dôvody na podporovanie aktivít SZF. Medializácia projektov SZF - vnímanie verejnosti - názory na medializáciu sa líšia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.