Number of the records: 1
Pomoc môže posilniť imidž
Title Pomoc môže posilniť imidž Author info Martina Batyková, Andrea Hinková-Dibarborová Author Batyková Martina Co-authors Hinková-Dibarborová Andrea Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 10, č. 7 (júl 2005), s. 24-26. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2005. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia Keywords firmy * podnikanie * zodpovednosť spoločenská * projekty * granty * sponzorovanie * činnosť charitatívna * prostredie životné * ochrana prostredia životného * etika podnikateľská * imidž * médiá Annotation Do skupiny aktivít pod skratkou SZF /spoločenská zodpovednosť firiem/ možno zaradiť aj charitu, grantové projekty, sponzorstvo, výrobu ohľaduplnú k životnému prostrediu a ďalšie. SZF stojí na troch pilieroch: ekonomickom, sociálnom a environmentálnom. SZF - vnímanie konceptu obyvateľmi Slovenska. Faktory ovplyvňujúce názor na firmu. Realizácia projektov SZF môže firme pomôcť v budovaní pozitívnej reputácie. Dôvody na podporovanie aktivít SZF. Medializácia projektov SZF - vnímanie verejnosti - názory na medializáciu sa líšia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-12 + 3 príl.
article
Number of the records: 1