Number of the records: 1  

Řízení vztahů se zákazníky - současný stav a perspektivy

  1. Title Řízení vztahů se zákazníky - současný stav a perspektivy
    Author infoStanislava Grosová, Ivan Gros
    Author Grosová Stanislava
    Co-authors Gros Ivan
    Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 112-117. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systém CRM * zákazníci * firmy * komunikácia * konkurencia * predajcovia
    AnnotationPrenikavé zmeny v ekonomickom prostredí ovplyvňujú princípy riadenia firiem a súvisia tiež so zmenami štruktúry trhového prostredia. Riadenie vzťahov so zákazníkmi. Tri typy komunikácie medzi kupujúcim a predávajúcim. Proces získavania poznatkov o požiadavkách zákazníkov. Ponuka softvérovej podpory pre riadenie vzťahov so zákazníkmi označovaných ako CRM. Skúsenosti s implementáciou systému CRM v zahraničí. Prínosy i negatíva implementácie systému CRM.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.