Number of the records: 1  

Tajemství TV reklamy

  1. Title Tajemství TV reklamy
    Author infoPavel Cechl
    Author Cechl Pavel
    Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 7/8 (2005), s. 52. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords reklama * podpora predaja * komunikácia masová * informácie * výrobky * služby * značky výrobkov * kampane reklamné * spoty reklamné * agentúry * zákazníci
    AnnotationPäť zlatých pravidiel, ktoré by mala reklama dodržať, ak má byť účinná. Realizácia televízneho spotu. Dôležitosť marketingového a komunikačného plánu. Postavenie firmy a daného výrobku u konkurencie. Identifikácia cieľovej skupiny. Realizácia spotu reklamnou agentúrou.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.