Number of the records: 1  

Mikromarketingem k zákazníkovi

  1. Title Mikromarketingem k zákazníkovi
    Author infoPavel Cechl
    Author Cechl Pavel
    Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 7/8 (2005), s. 24-25. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * mikromarketing * plán marketingový * segmentácia trhu * zákazníci * reklama * výskum * dotazníky
    AnnotationMikromarketing ako jedna z možných ciest k získaniu zákazníkov. Čím sa zaoberá mikromarketing. Výhody trhových segmentov. Trhová segmentácia a efektívne zacielenie reklamy. Demografické a geografické hľadisko segmentácie. Cesta k poznaniu zákazníka. Kvantitatívny a kvalitatívny výskum. Význam dotazníkov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.