Number of the records: 1
Mikromarketingem k zákazníkovi
Title Mikromarketingem k zákazníkovi Author info Pavel Cechl Author Cechl Pavel Source document Marketing magazine. Roč. 9, č. 7/8 (2005), s. 24-25. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * mikromarketing * plán marketingový * segmentácia trhu * zákazníci * reklama * výskum * dotazníky Annotation Mikromarketing ako jedna z možných ciest k získaniu zákazníkov. Čím sa zaoberá mikromarketing. Výhody trhových segmentov. Trhová segmentácia a efektívne zacielenie reklamy. Demografické a geografické hľadisko segmentácie. Cesta k poznaniu zákazníka. Kvantitatívny a kvalitatívny výskum. Význam dotazníkov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 7-12
article
Number of the records: 1