Number of the records: 1  

Podpora predaja ako fenomén súčasného slovenského trhu

  1. Title Podpora predaja ako fenomén súčasného slovenského trhu
    Author infoMargita Mesárošová, František Mesároš
    Author Mesárošová Margita
    Co-authors Mesároš František
    Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 277-281. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords podpora predaja * marketing mix * stratégia marketingová * zákazníci * správanie spotrebiteľa * výrobky nové * trh * Slovensko
    AnnotationVybrané teoretické poznatky z podpory predaja. Význam a teoretické chápanie podpory predaja. Efekt podpory predaja pre spotrebu. Skúmanie efektivity podpory predaja. Sonda v podmienkach slovenského trhu. Výsledky naznačujú, že je vhodné venovať prostriedky a úsilie tomuto prvku komunikačného mixu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.