Number of the records: 1
Podpora predaja ako fenomén súčasného slovenského trhu
Title Podpora predaja ako fenomén súčasného slovenského trhu Author info Margita Mesárošová, František Mesároš Author Mesárošová Margita Co-authors Mesároš František Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 277-281. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords podpora predaja * marketing mix * stratégia marketingová * zákazníci * správanie spotrebiteľa * výrobky nové * trh * Slovensko Annotation Vybrané teoretické poznatky z podpory predaja. Význam a teoretické chápanie podpory predaja. Efekt podpory predaja pre spotrebu. Skúmanie efektivity podpory predaja. Sonda v podmienkach slovenského trhu. Výsledky naznačujú, že je vhodné venovať prostriedky a úsilie tomuto prvku komunikačného mixu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1